Logopeda, zajmuje się prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, m.in. z: opóźnionym rozwojem mowy (również na tle zespołów genetycznych), alalią, niedokształceniem
mowy o typie afazji, spektrum autyzmu oraz dysleksją. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w placówkach rehabilitacyjnych i przedszkolnych, w wolontariatach oraz prywatnych gabinetach i szpitalu.
Specjalizuje się w pracy terapeutycznej osób dorosłych, których trudności mają podłoże neurologiczne – takich jak afazje, dyzartria, dysfagia czy choroby neurodegeneracyjne.

W Progressio zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z zaburzeniami komunikacji oraz prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.

Absolwentka

  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu –
    neurologopedia, studia podyplomowe (maj 2025 – obecnie)
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie – logopedia,
    studia magisterskie (2022 – 2024)
    praca magisterska: Charakterystyka czynności prymarnych oraz
    artykulacji u studentów kierunków, których potencjalny zawód jest
    związany z kompetencją komunikacyjną
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie – logopedia,
    studia licencjackie (2019 – 2022)
    praca licencjacka: Logopedyczna terapia afazji, dyzartrii i dysfagii u
    młodego mężczyzny po wypadku komunikacyjnym
    specjalizacja: Nauczanie języka polskiego jako drugiego/obcego

Kursy i szkolenia

  • Oddech to podstawa w terapii logopedycznej
  • Terapia manualna w pracy z pacjentem logopedycznym
  • SMURF – Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów w dyslalii obwodowej
  • Terapia logopedyczna pacjenta z rurką tracheostomijną