Logopeda, zajmuje się prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, m.in. z: opóźnionym rozwojem mowy (również na tle zespołów genetycznych), alalią, niedokształceniem
mowy o typie afazji, spektrum autyzmu oraz dysleksją. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w placówkach rehabilitacyjnych i przedszkolnych, w wolontariatach oraz prywatnych gabinetach i szpitalu.
Specjalizuje się w pracy terapeutycznej osób dorosłych, których trudności mają podłoże neurologiczne – takich jak afazje, dyzartria, dysfagia czy choroby neurodegeneracyjne.
W Progressio zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z zaburzeniami komunikacji oraz prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.
Absolwentka
- Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu –
neurologopedia, studia podyplomowe (maj 2025 – obecnie) - Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie – logopedia,
studia magisterskie (2022 – 2024)
praca magisterska: Charakterystyka czynności prymarnych oraz
artykulacji u studentów kierunków, których potencjalny zawód jest
związany z kompetencją komunikacyjną - Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie – logopedia,
studia licencjackie (2019 – 2022)
praca licencjacka: Logopedyczna terapia afazji, dyzartrii i dysfagii u
młodego mężczyzny po wypadku komunikacyjnym
specjalizacja: Nauczanie języka polskiego jako drugiego/obcego
Kursy i szkolenia
- Oddech to podstawa w terapii logopedycznej
- Terapia manualna w pracy z pacjentem logopedycznym
- SMURF – Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów w dyslalii obwodowej
- Terapia logopedyczna pacjenta z rurką tracheostomijną
