Psycholog, trener umiejętności społecznych, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Jest w trakcie studiów oraz zdobywania kwalifikacji w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (SI).
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w licznych krakowskich przedszkolach i żłobkach, w młodzieżowym ośrodku wychowawczym, a także w publicznej i prywatnej poradni psychologiczno-pedagogicznej. Angażowała się również w wolontariat na rzecz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego oraz uczestniczyła w pracach zespołów badawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego, realizujących projekty dotyczące rozwoju dzieci.

Progressio prowadzi diagnozy i konsultacje psychologiczne, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania
rozwoju dziecka oraz treningi umiejętności społecznych.

Absolwentka

  • Psychologa – o specjalności psychologia kliniczna dziecka i psychologia edukacji i rodziny – Wydział Filozoficzny – Uniwersytet Jagielloński
  • Uprawnienia pedagogiczne do pracy nauczycielskiej – Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – studia podyplomowe Wyzsza Szkola Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu
  • Zarządzanie oświatą – studia podyplomowe – Wyższa Szkola Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu

Kursy i szkolenia

  • Trener Umiejętności Społecznych
  • Uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5
  • Zaburzenia więzi. (Regulatio)
  • Moczenie i zaparcia nawykowe – trudności toaletowe u dzieci (Bliskie Miejsce)
  • Rodzice w procesie rozstania (Regulatio)
  • Zrozumieć rodzinę – co terapeuta dziecięcy warto, aby wiedział o rodzinie (Regulatio)
  • Terapia zaburzeń lękowych w ujęciu poznawczo-behawioralnym i systemowym (Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku)
  • Tiki – diagnoza i terapia (Poza Schematami)
  • Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi (Centrum CRESCO)
  • Zabawa w terapii dziecka z autyzmem (Centrum CRESCO)
  • AAC – Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (Centrum CRESCO)
  • Jak diagnozować rozwój teorii umysłu (Centrum CRESCO)
  • Jak wspierać rozwój teorii umysłu (Centrum CRESCO)
  • Lęk u dziecka w wieku przedszkolnym (Centrum CRESCO)
  • Kreatywne interwencje behawioralne w terapii zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży (Therapy Tools)
  • Terapia grupowa zaburzeń lękowych u dzieci (Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku)
  • Praca z zachowaniami schematycznymi (Fundacja Pomoc Autyzm)
  • Przebodźcowanie osób w spektrum autyzmu – praktyczne wskazówki wyciszania (Fundacja Pomoc Autyzm)
  • Prawo rodzinne i opiekuńcze (TAXUS)
  • Jak kształtować u dzieci kompetencje i umiejętności społeczne, czyli dyscyplina w praktyce (TAXUS)
  • Sztuczna Inteligencja w pracy nauczyciela (TAXUS)
  • Motywowanie uczniów z trudnościami psychofizycznymi (TAXUS)
  • Narzędzia edukacyjne – jak dotrzeć do umysłu dziecka (TAXUS)
  • Cykl szkoleń w ramach Małopolskiej ścieżki rozwoju nauczycieli wychowania przedszkolnego (Stowarzyszenie Miasta w Internecie)