Psycholog, trener umiejętności społecznych, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Jest w trakcie studiów oraz zdobywania kwalifikacji w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej (SI).
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w licznych krakowskich przedszkolach i żłobkach, w młodzieżowym ośrodku wychowawczym, a także w publicznej i prywatnej poradni psychologiczno-pedagogicznej. Angażowała się również w wolontariat na rzecz dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego oraz uczestniczyła w pracach zespołów badawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego, realizujących projekty dotyczące rozwoju dzieci.
W Progressio prowadzi diagnozy i konsultacje psychologiczne, zajęcia w ramach wczesnego wspomagania
rozwoju dziecka oraz treningi umiejętności społecznych.
Absolwentka
- Psychologa – o specjalności psychologia kliniczna dziecka i psychologia edukacji i rodziny – Wydział Filozoficzny – Uniwersytet Jagielloński
- Uprawnienia pedagogiczne do pracy nauczycielskiej – Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – studia podyplomowe Wyzsza Szkola Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu
- Zarządzanie oświatą – studia podyplomowe – Wyższa Szkola Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu
Kursy i szkolenia
- Trener Umiejętności Społecznych
- Uprawnienia do posługiwania się w praktyce diagnostycznej Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5
- Zaburzenia więzi. (Regulatio)
- Moczenie i zaparcia nawykowe – trudności toaletowe u dzieci (Bliskie Miejsce)
- Rodzice w procesie rozstania (Regulatio)
- Zrozumieć rodzinę – co terapeuta dziecięcy warto, aby wiedział o rodzinie (Regulatio)
- Terapia zaburzeń lękowych w ujęciu poznawczo-behawioralnym i systemowym (Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku)
- Tiki – diagnoza i terapia (Poza Schematami)
- Przedszkolak z trudnościami emocjonalnymi (Centrum CRESCO)
- Zabawa w terapii dziecka z autyzmem (Centrum CRESCO)
- AAC – Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (Centrum CRESCO)
- Jak diagnozować rozwój teorii umysłu (Centrum CRESCO)
- Jak wspierać rozwój teorii umysłu (Centrum CRESCO)
- Lęk u dziecka w wieku przedszkolnym (Centrum CRESCO)
- Kreatywne interwencje behawioralne w terapii zaburzeń lękowych dzieci i młodzieży (Therapy Tools)
- Terapia grupowa zaburzeń lękowych u dzieci (Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku)
- Praca z zachowaniami schematycznymi (Fundacja Pomoc Autyzm)
- Przebodźcowanie osób w spektrum autyzmu – praktyczne wskazówki wyciszania (Fundacja Pomoc Autyzm)
- Prawo rodzinne i opiekuńcze (TAXUS)
- Jak kształtować u dzieci kompetencje i umiejętności społeczne, czyli dyscyplina w praktyce (TAXUS)
- Sztuczna Inteligencja w pracy nauczyciela (TAXUS)
- Motywowanie uczniów z trudnościami psychofizycznymi (TAXUS)
- Narzędzia edukacyjne – jak dotrzeć do umysłu dziecka (TAXUS)
- Cykl szkoleń w ramach Małopolskiej ścieżki rozwoju nauczycieli wychowania przedszkolnego (Stowarzyszenie Miasta w Internecie)