Neurologopeda, pedagog, muzykolog. Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w wolontariatach, podczas praktyk w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz pracując w zakładach opiekuńczo-leczniczych.
W Progressio zajmuje się prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, m.in. z: opóźnionym rozwojem mowy w tym zaburzeniami na tle zespołów genetycznych, alalią, niedokształceniem mowy o typie afazji, spektrum autyzmu oraz dysleksją. Specjalizuje się także w pracy terapeutycznej osób dorosłych, których trudności mają podłoże neurologiczne (różne typy afazji, choroby neurodegeneracyjne).
Absolwentka
- Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Neurologii CMUJ, Katedra Otolaryngologii UJCM oraz Zakład Neurolingwistyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii
- Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie – Logopedia
- Uniwersytet Jagielloński – Studium Pedagogiczne
- Uniwersytet Jagielloński – Wydział Historyczny – Muzykologia
Kursy i szkolenia
Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym.
Karty oceny logopedycznej dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
Terapia dysfagii u pacjenta neurologicznego z rurką tracheostomijną.