Neurologopeda, pedagog, muzykolog. Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w wolontariatach, podczas praktyk w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz pracując w zakładach opiekuńczo-leczniczych.

W Progressio zajmuje się prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, m.in. z: opóźnionym rozwojem mowy w tym zaburzeniami na tle zespołów genetycznych, alalią, niedokształceniem mowy o typie afazji, spektrum autyzmu oraz dysleksją. Specjalizuje się także w pracy terapeutycznej osób dorosłych, których trudności mają podłoże neurologiczne (różne typy afazji, choroby neurodegeneracyjne).

Absolwentka

  • Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Neurologii CMUJ, Katedra Otolaryngologii UJCM oraz Zakład Neurolingwistyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii
  • Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie – Logopedia
  • Uniwersytet Jagielloński – Studium Pedagogiczne
  • Uniwersytet Jagielloński – Wydział Historyczny – Muzykologia

Kursy i szkolenia

  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym. 

  • Karty oceny logopedycznej dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.

  • Terapia dysfagii u pacjenta neurologicznego z rurką tracheostomijną.