Neurologopeda, pedagog, terapeuta zajęciowy, międzynarodowy certyfikowany terapeuta koncepcji Rodolfo Castillo Moralesa RCM.
Współzałożycielka Centrum Terapii PROGRESSIO, dyrektorka i koordynatorka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej PROGRESSIO.
Prywatnie mama Janka i pasjonatka górskich wycieczek oraz narciarstwa.
W Progressio zajmuje się głównie prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dla dzieci od narodzin do 3 roku życia. We wczesnej interwencji logopedycznej wykorzystuje m.in. koncepcje terapeutyczne Rodolfo Castillo Moralesa, techniki manualne. Terapię opóźnionego rozwoju mowy, apraksji, niedokształcenia mowy o typie afazji prowadzi z wykorzystaniem m.in. technik motorycznego uczenia się.
Absolwentka
- Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Katedra Neurologii CMUJ, Katedra Otolaryngologii UJCM oraz Zakład Neurolingwistyki Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie – Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii
- Uniwersytet Śląski w Katowicach – Logopedia i Medialna Emisja Głosu
- Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza – Modrzewskiego w Krakowie – Terapia Zajęciowa
- Akademia Pedagogiczna w Krakowie – Pedagogika społeczno – opiekuńcza
Kursy i szkolenia
- Masaż logopedyczny – podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych)
- Praktyczne szkolenie z koncepcji RCM
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego
- Terapia integracji sensorycznej wg Ayres
- Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych i dzieci
- Holistyczna diagnoza dziecka z wyzwaniami – podejście współczesne
- Karmienie wcześniaka i małego dziecka
- Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping
- Nowe terapie w logopedii – evidence based medicine
- Wczesna interwencja logopedyczna
- Mioterapia – krok po kroku
- Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
- Dysfagia neurogenna – logopedyczne warszaty diagnostyczno – terapeutyczne z wykorzystaniem innowacyjnych metod
- Ankyloglossia u noworodków i niemowląt. Diagnoza i terapia
- Niemowlak u logopedy. Diagnoza, profilaktyka i wczesna stymulacja
- Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem
- Trudności w połykaniu. Wybrane techniki wspierające układ pokarmowy
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, orm, afazji motorycznej i rozwojowej według motorycznego wzorca uczenia się
- Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie
- Werbogesty
- Terapia logopedyczna Małego Dziecka z ASD
- Co badania obrazowania mózgu mówią nam dziś o zaburzeniach neurorozwojowych
- Guguhopla i przyjaciele. Od wcześniaka do roczniaka