Neurologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta ręki. Doświadczenie zdobywała pracując w poradni psychologiczno-pedagogicznej i przedszkolach. Poza pracą miłośniczka książek i kotów.

W Progressio zajmuje się prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dla dzieci od 2 roku życia. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, spectrum autyzmu, niedokształcenia mowy o typie afazji, wad wymowy oraz jąkania wczesnodziecięcego.

Absolwentka

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego – Neurologopedia z elementami tyflologopedii
  • Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej – Logopedia
  • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim – Oligofrenopedagogika – Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie – Polonistyka, specjalność nauczycielska

Kursy i szkolenia

  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego
  • Terapia Logopedyczna Małego Dziecka z ASD
  • Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbalną
  • Od działania do rozumienia – strategie pracy w niedokształceniu mowy o typie afazji percepcyjnej
  • Niemowlak u logopedy, cz.2. Miobobo – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne
  • Niemowlak u logopedy, cz.1. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem – wprowadzenie
  • Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa
  • Ankyloglossia u noworodków i niemowląt
  • Karty oceny logopedycznej dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
  • Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne
  • Picture Exchange Communication System – Poziom 1
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej
  • Logorytmika – ruch, słuch, słowo
  • Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie
  • Terapia Neurobiologiczna dla początkujących
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Dziecko zagrożone dysleksją, z dysleksją i innymi zaburzeniami – wspomaganie rozwoju
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
  • Metody wywoływania głosek
  • Alalia (SLI, opóźniony rozwój mowy) – diagnoza i terapia
  • Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych
  • Szkolenie Smart Hand Model – Diagnoza i terapia ręki u dzieci (stopień I I II)
  • Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)