Neurologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta ręki. Doświadczenie zdobywała pracując w poradni psychologiczno-pedagogicznej i przedszkolach. Poza pracą miłośniczka książek i kotów.
W Progressio zajmuje się prowadzeniem konsultacji diagnostycznych i terapii dla dzieci od 2 roku życia. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, spectrum autyzmu, niedokształcenia mowy o typie afazji, wad wymowy oraz jąkania wczesnodziecięcego.
Absolwentka
- Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego – Neurologopedia z elementami tyflologopedii
- Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej – Logopedia
- Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim – Oligofrenopedagogika – Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie – Polonistyka, specjalność nauczycielska
Kursy i szkolenia
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego
- Terapia Logopedyczna Małego Dziecka z ASD
- Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbalną
- Od działania do rozumienia – strategie pracy w niedokształceniu mowy o typie afazji percepcyjnej
- Niemowlak u logopedy, cz.2. Miobobo – krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne
- Niemowlak u logopedy, cz.1. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem – wprowadzenie
- Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa
- Ankyloglossia u noworodków i niemowląt
- Karty oceny logopedycznej dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia
- Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
- Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne
- Picture Exchange Communication System – Poziom 1
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej
- Logorytmika – ruch, słuch, słowo
- Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie
- Terapia Neurobiologiczna dla początkujących
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Dziecko zagrożone dysleksją, z dysleksją i innymi zaburzeniami – wspomaganie rozwoju
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
- Metody wywoływania głosek
- Alalia (SLI, opóźniony rozwój mowy) – diagnoza i terapia
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych
- Szkolenie Smart Hand Model – Diagnoza i terapia ręki u dzieci (stopień I I II)
- Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)